fredag 6 februari 2009

Tråk-shopping.



I morse hade G & V verkligen INGA strumpor att sätta på fötterna... Jag börjar tro att vår torktumlare livnär sig på strumpor, eftersom de försvinner en efter en hela tiden. Nu var strumplådan helt överfull med omaka strumpor så det var bara för mig och Sixten att bege oss in till stan idag och handla strumpor. Finns det något tråkigare att shoppa, undrar jag?? Nej, tror inte det. Kalsonger, möjligtvis. :-)

Hittade ett par smala jeans till lille G också, de är inte helt enkla att hitta. Han är bestämd i sina klädval och han har fastnat för just en viss sorts jeans. Nu hade de kommit in i flera färger till butiken (Name It) så jag passade på aitt köpa två. Ljusa jeans. Känns fräscht nu när det snart är VÅR! :-)

Ikväll kommer ett par vänner och äter middag, imorgon förmiddag kommer mina päron och hälsar på & på eftermiddagen (& kvällen) ska vi till grannarna på 35-årskalas. På söndag firar barnens kusin Malte sin 1-årsdag. Phu. Späckat schema!

Ha en bra helg!!

//Jenny

Inga kommentarer: