söndag 15 februari 2009

Min garderob...

...är en katastrof. Alltså, den duger eftersom jag är mammaledig och jag klagar oftast inte, men nu ska vi på fest och då blir det panik!!
På lördag ska vi vara barnlediga och få roa oss tillsammans med några vänner (4 par). Käka middag (catering), dricka vin och snacka skit. Kanske gå ut och dansa?!
Jag undrar förstås vad jag ska ha på mig...
Tänkte köpa en ny klänning. Är lite sugen på en svart klänning (kan man ju ha alltid!) med ett knallrött skärp i midjan?! Lite 50-talskänsla, sådär ni vet.
Vill vara fin, men inte se tantig ut.
Tips?

//Jenny

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter väldigt fint! :) Va härligt o få va barnfria o festa till det lite! kram

MOM sa...

Den svarta skjortklänningen som du var sugen på från HM, skulle inte den funka? Tror den hade varit jättefin på dig (och mig kanske :)

Låter jättemysigt med fest
Kram

ps min garderob är också så trist. Saknar stickade tröjor och vårkläder lyser med sin frånvaro. Vi får hjälpas åt i Väla och leta fynd :)

Anonym sa...

Ha det så kul på lördag, låter jättesnyggt med svart klänning och rött skärp.