torsdag 27 november 2008

Vinter-ekiperad.

Idag har jag och Sixten strosat på stan. Träffade en vän jag inte sett på länge, det var skoj att prata lite med henne. Lika som bär var vi när vi gick i skolan, men nu skiljer sig våra liv enormt mycket åt!
Köpte vinteroverall till Sixten & ett par jeans till mig på Lindex. Riktigt snygga jeans, det hade jag aldrig handlat där förut. Eftersom vi ska på spa/julbord/partaj så måste man ju ha nåt snyggt att ha på sig, och det hittade jag idag. En svart satin-blus haffade jag på H&M, den känns underbar att ha på sig och så SNYGG! *NÖJD*
Här provar Sixten sin nya overall:

Den ser lite stor ut, men han kommer säkert att växa i den!

Igår hade jag och barnen inget mer att hitta på efter det att vi städat... Så det är på grund av tristess som vi nu har tomtar i hela huset, julgardiner i köket, adventsljusstakar och stjärnor i alla fönster... :-)
Vi kunde helt enkelt inte hålla oss från att julpynta! Mysigt är det i alla fall.




Ikväll kommer Monica & Ann-Sofie hem till oss! Ska bli kul att ses igen, nu var det ett tag sen. Ändrade lite i middags-schemat, det är inte spännande att bjuda på MAKARONIPUDDING när man får gäster... Så det blir en annan, inte mer avancerad rätt (men roligare).

//Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint och mysigt ni ser ut att ha det där hemma!
Här har vi inte ens kommit till städningen ännu...

MOM sa...

Tack för igår!! Ni betyder massor!!
Kramar
Monkan