måndag 17 november 2008

Dag 5 utan shampo!

Snart har EN HEL VECKA gått sedan jag senast hade shampo i mitt hår!! Håret känns mjukt och det blir faktiskt lockigt! Såhär ser det ut idag:

Tänkte ta en bild om en vecka igen för att se om det skiljer sig något...

Idag har jag och barnen varit i blomsterhandeln och handlat nya växter till våra krukor på trappen. Två små enar, lite ljung och nån lila-grön kål-växt kom vi hem med. Blev vinterfint vid dörren, lite skillnadmot när krukorna gapar tomt.

Igår var vi hela familjen på badhuset. Barnens kusiner med föräldrar hängde också med. Sixten badade i bassäng för första gången! Han njöt i det 35-gradiga vattnet och höll på att somna innan vi gick upp. :-)

På onsdag kommer mina föräldrar hem från sin 2-veckors semester i Thailand! Ska bli kul att ses igen, såklart. Eftersom jag vanligtvis pratar i telefon med antingen min mor eller far varje dag, känns det lite tomt nu när de varit iväg så "länge"!
Hoppas de är utvilade och brunbrända! Vi kommer väl se sjuka ut brevid dem, helst jag som är nästan ljusblå i skinnet och dessutom har flottigt hår! :-)

Lite bilder från helgen...

Vilmer bygger med lego (bygger endast robotar för tillfället):


Sixten myser med pappa i storebrorsornas soffa (med en råtta på huvudet!):


Gustav städar i sitt rum:


//Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow vad snygg du är! vilka lockar!
jag ska också lägga upp före&efter-bilder så småningom, men känner mig inte riktigt redo än...vill ha mer lockar först! :-)

Ann-Sofie sa...

Härliga bilder och vilka fina lockar du fått!

kram