tisdag 4 november 2008

Avundsjuk...

Kan man vara avundsjuk på sina egna föräldrar?? Det ärjag idag i alla fall: de är just nu på väg till en 2 veckor lång semester i Thailand. Åker dessutom första klass dit i varsin skinnfåtölj, egen tv-skärm, gott om plats att sträcka ut benen på och trerättersmiddag... Egentligen skulle de åka "SOM VANLIGT" i de vanliga stolarna, men flygbolaget hade råkat boka bort deras platser så de blev uppgraderade. Yeah!
Jag försöker visualisera att de är på Island och pilkar istället, för att slippa den värsta avundsjukan... Hade ju varit SÅ härligt med en resa till solen nu!
Jag unnar SJÄLVKLART mina päron att få sol och lata dagar, det är de väl värda!

Idag är det jättetvätthögen Allan jag jobbar med, imorgon blir det dammråttorna i hörnen och under soffan jag tar itu med. Spännande värre!

Igår hämtade jag mina linser och hann smita in på Lindex också eftersom jag såg att de hade "tag 2 betala för 1" på rea-varor. Vad sägs om mina fynd: 1 vinterjacka till Gustav med tillhörande termobyxor och varsin kofta till bägge stora barnen för 278:-!!! Vilket klipp! :-)

//Jenny

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Shit värsta lyxen! Jag är så avis så jag är grön i huvet:)

kram