torsdag 7 augusti 2008

Mysig torsdag

Veckorna bara springer förbi! Idag har de stora barnen varit på dagis 8-13. I förmiddags var jag hos min svägerska och drack kaffe och fick en hel kasse med kläder som var för litet till kusin Malte (nu 6 månader) men som passar Sixten perfekt! Kul att kunna ärva nåt! :)
Jag och Sixten hann med en rask promenad också innan det var dags att hämta på dagis. Varsin glass hämtades i frysen så fort vi kom hem, det är VARMT!
Nu ligger Sixten på golvet och försöker förtvivlat rulla från rygg till mage... Det funkar inte riktigt än, men det närmar sig.



Imorgon är vi lediga, då blir det blir bus / kaffekalas med grannarna!
Ikväll skulle det förresten komma ett oväder hörde jag på radion precis. Mitt i sommaren, är inte det lite kontigt...?

//Jenny

Inga kommentarer: