torsdag 21 augusti 2008

Första natten i stora sängen!

Ikväll lade jag Sixten i spälisen, hoppas han sover lika gott i den som han gjort i vaggan. Hans vagga har stått intill min sida av sängen och i den har han sovit som en liten gris. :) Men nu börjar han bli lite för rörlig för att vaggan ska vara trygg... Kanterna är inte så höga på den och ofta står den tippad åt ett håll, eftersom han rullat till sidan. Så nu passar nog sängen bättre! Försökte göra sängen så ombonad som möjligt med lite kuddar, så jag tror nog han ska trivas.

Igår var jag på en liten tjejträff hos Monkan. Supergod middag och mycket prat. Mysigt!

Imorgon bjuder kidsens mormor & morfar på middag. Skönt att slippa laga själv.
På lördag är det dags för den årliga Skoglösa-festen! :) Barnvakt är ordnad. Ska bli skoj! Kan bara inte komma på vad jag ska ha på mig, men det ordnar sig säkert. Köpte en kjol häromdagen, men tror inte jag är helt nöjd... Det blir nog till att lämna tillbaka. Otroligt att man inte hittat sin klädstil fastän man snart är 30...

//Jenny

Inga kommentarer: