lördag 12 juli 2008

Lördag

Igår var jag och de stora killarna i stan och kollade på teater: Skrattkammarön. Morbror Stefan var också med. Efter teatern körde vi till McDonalds och åt hamburgare. Jag åt en ceasarsallad med grillad kyckling som var mycket smarrig. :)
Ville slängde sin hamburgare på golvet (av misstag) med tjejen i kassan var snäll och gav oss en ny. Typiskt!
Sixten var hemma med mormor. Det är ju inte speciellt enkelt att hitta på såna där grejer med barnen när man är helt själv. Hade Adde haft semester (grrrr) så hade vi ju kunnat göra allt möjligt, men utan honom är man ganska låst med tre vildar själv. Jag trodde han skulle ha semester från och med måndag, men igår berättade han att han måste jobba ett par dagar i nästa vecka också... Från början skulle han vara ledig HELA juli. Han kommer att jobba mist till den 15:e och hur mycket är det sen kvar av juli måndad...? Inte mycket. Jaja, på ett sätt är det ju bra att det finns jobb. Som egen företagare är det ju viktigt. Men varför måste alla ha hjälp med VVS:en just NU???
Idag är det lördag och vi ska åka in till stan så att kidsen får åka lite karuseller innan Kristianstadsdagarna är slut. Hoppas regnet håller sig borta.
Grymt godissugen är jag idag, men jag får hålla mig till fruktskålen (som inte är kul alls):



//Jenny

Inga kommentarer: