torsdag 22 maj 2008

Uppåt på viktkurvan!

Jodå, Sixten hade gått upp i alla fall 55 gram på 2 dygn, vilket gjorde att han blev godkänd av BVC-Lena.
Natten har varit lika bra som de två senaste: vi somnade klockan 21 (jag går och lägger mig när alla bra tv-program börjar, men just nu prioriteras sömn) och vaknade inte förrän klockan 3 för mat. Vi somnade om direkt igen och sov vidare till klockan 7. Härligt! :)

Idag är de stora barnen på dagis och jag och Sixten myser och tar det lugnt. Har haft honom i bärselen när jag plockade undan tvätten (det blir ganska mycket tvätt med tre barn...) och det verkade han gilla.

Idag blir det stuvade makaroner och biff till middag, barnens önskemål. :) Det tackar vi för, det är ju enkelt att laga: biffar finns i frysen (som jag gjorde innan Sixten kom för att jag var så uttråkad) och makaroner fixar man ju på ett kick.

Bilder tagna igårkväll:





//Jenny

Inga kommentarer: