lördag 12 april 2008

Tråkväder... :(

Nu har jag och Gustav varit på Maxi och handlat. Behövde egentligen bara smör och bröd, men de hade superfina skor till barnen där, och det var "tag tre betala för två" som gällde. Gustav provade motsträvigt ett par jympaskor, och de satt perfekt! Två storlekar mindre till lillebror blev bra. På köpet fick vi ett par innegympaskor till Gustav. Perfekt!
Varsin målarbok (spindelmannen) och lite nya tuschpennor handlade Gustav till sig och lillebror, så nu sitter de och målar allt vad det går.
Igår var det jobbigt att vara på jobbet hela dagen, så jag körde hem och vilade vid lunchtid, redan. Känns lite knäppt att smita från jobbet, men jag kände i hela kroppen att jag behövde lägga mig ner och vila. Så just det gjorde jag när jag kom hem, och det var härligt! Betydligt piggare blev jag sen!
Ikväll ska vi till Bykrogen i Österslöv och äta middag. Med ska också svägerskan med familj och svärmor & svärfar. Gustav och Vilmer ska ha myslördag med mormor och morfar ikväll, det ser de fram emot. Tjatet "när ska vi kööööraaaaa?" har pågått sedan 08:00 i morse... :)
Imorgon kommer en kompis till Gustav och leker, vi hoppas på fint vårväder så att det kan bli utelek för hela slanten. Vill helst slippa att vara inomhus hela helgen... Men i det här vädret vill man knappt sticka ut näsan.

//Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du mår bättre min vän, var lite orolig för dig när du inte kände dig bra.

kram E

Ann-Sofie sa...

Så skönt att vädret blev bra igår, alltid skönt att vara ute!
Vad bra att du lyssnade på din kropp och körde hem i fredags och vilade.Hoppas att du är bättre idag?

Kram!