tisdag 1 april 2008

Snart dax för en tur till Väla!



På söndag är det meningen att vi (jag, Monkan & Soffan) ska åka en sväng till Väla och kolla på lite (mycket) vårkläder. Själv behöver jag fortfarande skor, så det blir till att försöka hitta ett par nya, sköna pjucks.
Tänkte kolla lite på några sköna tunikor och kanske ett par byxor modell större som jag kan ha på mig i sommar, när bebisen anlänt. Tar ju ett tag att komma i form, och jag vet att mina vanliga jeans och en tajt top är ju inget man föredrar sådär i början...

Men än är det länge till söndag, fortfarande är det bara tisdag. :) Längta kan man ju få göra!

Förresten: har ni blivit lurade idag...?

//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Näpp, inte lurad än(vad jag vet om?).
Lääängtar som en tom till VÄLA, hoppas att vi hittar mycket!

MOM sa...

En till som längtar till Väla, framförallt till umgänget. Ska bli så underbart att få tjabba och trava i affärer med er härliga människor, fastän det inte alls var länge sedan vi sågs.

Har inte ens funderat på att någon skulle kunna lura mig... bra att du påminde mig ska vara mer observant nu...