måndag 31 mars 2008

Projekt "vagga" avslutat!

Ja, nu är vaggan färdigrenoverad. *gråt* Jag tycker det har varit hur kul som helst med ett eget litet projekt, men nu är sagan slut. Jag får hitta nåt annat att pyssla med på lediga stunder!

Så här såg vaggan ut före:

...och så här ser den ut nu:




Det blev inte riktigt som jag hade funderat ut från början. Köpte ju ett blått tyg med hjärtan på som jag skulle sy skyddet runt om av, men jag valde att sy i ett mörkt jeanstyg istället. Enklare att slippa tänka på mönster som ska hamna rätt, och det är lite lättare att matcha med. Hjärtan-tyget tänkte jag sy bäddset till spjälsängen av istället.
Jag hoppas bebben ska sova gott i den "nya" sängen!
//Jenny

3 kommentarer:

MOM sa...

VAD SNYGGT!!!!!

Ja, jag skriver med stora bokstäver för att poängtera att det verkligen var supersnyggt, vad duktig du är, rena prins-sängen ju!!

Ps: Denna veckan är nästan lika fullbokad som helgen så nästa vecka ska jag vila.:-)

Ann-Sofie sa...

Shit vad snyggt! Du är ju en mästare på att sy! Du kan få sy gardiner till mig på din lediga tid:)

Anonym sa...

JÄTTE SNYGGT..

Du är duktig du..

/Erica