torsdag 24 april 2008

Ondsdag kväll

Ok, jag antar Soffans utmaning! :)

Tre namn jag går under: Jenny, mamma, Lilla Ji
Tre saker som skrämmer mig: Att jag lever längre än mina barn, att min förlossning (som närmar sig med stormsteg) ska gå illa på nåt sätt & sist men inte minst så är jag rädd för att någon i min familj ska bli allvarligt sjuk.
Tre saker jag har på mig: Klocka, HOPE-halsband och glasögon.
Tre sanningar: Jag älskar doften av spritpenna, jag har svårt för att slänga saker, jag kör för fort ibland...
Tre saker jag verkligen vill ha: Jag vill ha huset färdigrenoverat, jag vill ha en ny STOR bil, jag vill ha fred på jorden. :)

Nu ska jag iväg till Österslövs Bykrog och käka middag med jobbet! Kul!

//Jenny

1 kommentar:

MOM sa...

Alltid kul att läsa vad andra skriver och ibland får man tanken: "det skulle jag ju skrivit istället" eller "tänker hon så??"

Det där med spritpennan visste jag inte, alltid lär man sig något nytt, ska tänka på att låsa in mina nästa gång du är här så du inte missbrukar...*ler