söndag 30 januari 2011

Söndag.

Handbollen igår gick jättebra! Ganska hård träning i 1,5 timme = perfekt för barn med spring i benen.

Har fått ett väldigt ha-begär efter en ny vårig kofta. Denna ligger högst upp på önskelistan:



Slitna jeans, vit top och denna... SNYGGT! Men den tillhör en gammal kollektion och finns inte längre i butikerna i denna färgen...
Har kollat in de nya Lovely Knit´sen men tycker inte det är någon av färgerna som faller mig i smaken. Har en grå med blått band, en sådan här:



...men den är ju i ULL och inte speciellt vårig alls. Annars är den en favorit i garderoben.

Nä, nu vill jag ha en i bomull och dessa färgerna finns nu:





Ingen lika snygg som den översta, tyvärr. Ska finnas en färg till: military. Men nä - den tror jag inte heller på.

I eftermiddag blir det zumba igen, det behövs efter gårdagens kalas. :-)

Ha en skön söndag!

//Jenny

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

De där koftora har jag suktat efter länge men aldrig unnat mig...vill ha!
ingen zumba för mig idag - ska snart till Friskis och springa!

kram kram