tisdag 14 september 2010

Äta jobba sova dö.

Så känns det ibland. Stress, stress, stress. Suck. Ibland känns det kul när det är full rulle på allt, men ibland önskar man bara att ekorrhjulet skulle stanna ett tag, eller i varje fall gå lite saktare. Tiden rinner iväg och det känns inte som vi hinner med ett dugg. Bara jag som känner så ibland...?

Idag när vi kom hem från jobb, dagis & fritids började jag direkt med kvällsmaten (spaghetti & köttfärssås på barnens begäran) och när det varit kusligt tyst om Sixten i ett par minuter (det räcker för att han ska hitta på värsta hysset) så fick jag gå på Sixten-jakt i huset. När jag kom till badrummet såg det ut såhär:



Alla kläder från torktumlaren utspridda på golvet... Jag började ana vart lilleman tagit vägen...





Tittut från torktumlaren!!



Soffan kallar!!

//Jenny

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Han är ju för go lille Sixten!

kramis