tisdag 23 februari 2010

Nu händer det grejer!

Ojojoj, vad nervöst! Som jag har skrivit innan så söker jag efter ett arbete. Har varit på ett företag och presenterat mig och nu ikväll hade de ringt på min mobil och sökt mig, men jag missade att svara. Hörde inte telefonen som låg i bilen... :-( Gissa om jag ska ringa så fort jag vaknar imorgon bitti!!! Eller ja, kanske de inte är där redan klockan 06:00 då jag blir väckt av min väckarklocka (Sixten), men så fort de kommer till kontoret kommer jag att ringa. :-) Håll tummarna nu!

Idag har det varit ännu mer snö än vanligt, någon mer än jag som är trött på eländet? Visst, det är bättre än 3 plusgrader och regn, men nu börjar till och med barnen bli less på snön. Inget skoj med pulka mer och 1½-åringen avskyr sina vantar mer än något annat. Idag när vi var ute tror jag att han slet av dem och jag trädde på dem ungefär 53 gånger. Suck. Vår, var är du??

Idag har vännen Ann-Sofie hämtat våra Ladies Night-biljetter! Ser fram emot denna händelse i år igen, men får snällt vänta tills den 5:e november när det är dags. Lång väntan!

Hur ska jag kunna somna ikväll?! Kommer att drömma om jobb i natt! :-)

//Jenny

2 kommentarer:

MOM sa...

Håller tummarna tills de blir vita eller blå??!!! Hoppas hoppas hoppas!!!! Puss

Ann-Sofie sa...

Åh vad spännande! Ser fram emot ett mejl senare idag:)

Visst ska det bli kul i höst, lääängtar. Kram