onsdag 29 april 2009

ARG!!

Varför gör folk såhär?! Vår finfina lekplats i stadens lummiga, mysiga park är totalhavererad!! Vad får folk ut av att tutta FYR på barnens leksaker?!


Nu var det ett tag sedan jag bloggade, har liksom inte haft tid riktigt. :-) Mesta tiden spenderar vi i utomhuset nu, det har ju kommit riktigt sommarväder till Skåneland. Imorgon är det Valborg och varmt väder har utlovats även på kvällen. Annars brukar det blåsa snålblåst och vara kallt denna helg, tycker jag. Tycker mig minnas att jag hade vinterjackan på mig förra Valborg...
Vi firar med svägerskan; grillar, dricker en drink och spelar kubb. Premiärsover i husvagnen. Hoppas inte natten blir för kall.

Idag tog jag mig en sväng till stan. Min garderob gapade tom och för en gångs skull hittade jag precis det jag behövde (och lite till). Köpte en Odd Molly-tunika som jag inte kunde hänga tillbaka efter att jag provat den, två linnen och en annan tunika. Mina favvo-jeans hittade jag i VITT (H&M´s slim fit är nya favoritjeansen). Vita jeans har jag velat ha länge och blev tok-glad när jag hittade just den modellen. :-) Ett par gulliga tofflor med ankelrem kunde jag inte heller gå hem utan. Tror de blir mycket användbara i sommar.

Nu väntar ett par avsnitt av Dallas innan sängen kallar (är på NIONDE boxen nu...).

//Jenny

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Men låter precis osm du köpte de kläderna som väntat på mig:)
vita jeans och Odd Molly_ me like!
prio för mig nu är att hitta, vita och blå jeans och ett par chinos, några tunikor och gärna ett par sandaletter till sommaren.
Ha en härlig helg!
Kram