torsdag 5 mars 2009

9 dagar kvar...

...tills jag ska på SPA!! Ojojoj, vad jag ska njuta! Har redan bokat in massage och gympapass. Ska träna, bada, simma, masseras, äta, dansa och sedan sova som en liten gris utan att bli väckt på natten! Ska bli skönt!
Jag och svägerskan åker den 14:e och kommer hem igen på kvällen den 15:e. Förhoppningsvis som två nya människor!

Igår serverades stek till middag och barnen åt som hästar. Konstigt! Själv är jag mer en pasta-människa och jag trodde barnen var det också. Men nä, sås och potatis är mer deras grej, verkar det som.

Inte helt lätt att få med alla vildingarna på samma bild, men jag gjorde ett försök i alla fall:



Igår var jag och Sixten på stan. Hade lite tråk-ärenden som att springa på banken och posten. Sedan fixade vi födelsedagspresent till Vilmer som fyller 4 år om två veckor. Köpte ett tält med Spindelmannen på som han kan leka i trädgården med till våren. Jag gissar dock att det byggs ihop och används här inne först innan det är möjligt med ute-lek. :-) En tröja med "Blixten McQueen" är beställd också, jag hoppas det är en sådan han vill ha. Han förklarade noga hur Melkers (en kille på dagis) bilar-tröja såg ut och när han förklarat klart sade han: "Mamma, jag MÅSTE ha en sån!". Så jag förstår att det är viktigt för honom att det verkligen blir RÄTT tröja! :-)



Nu väntar kaffekoppen och morgontidningen!
Ha en bra dag!

//Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ha världens finaste pojktrio tror jag! Vilka charmörer! :-)

Ann-Sofie sa...

Sås & potatis är favoriten hos Jonte också, det är gott!
Ljuvligt med SPA, förstår att du längtar.

behöver jag säga att killarna är charmiga?....kram