fredag 9 januari 2009

Kan jag ha lugg?!


Frisyr från Frilla.se

Har bestämt mig för att bara ljusa upp håret, alltså INTE färga det mörkt. Jag är för blek och nordisk i hyn för att det ska bli snyggt, tror jag.
Har haft lugg innan och trivdes i det... Kan ju passa på att testa nu när jag ändå är hemma och är mammaledig! :-) Det växer ju ut ganska snabbt om man skulle ångra sig.
Vi får se! Som vanligt bestämmer jag mig i frisörstolen och blir missnöjd över resultatet. ALLTID! Det är ångestladdat att gå till frissan. :-(

Hittade bilder på alla mina pojkar när de alla är runt halvåret:

Gustav:


Vilmer:


Sixten:


Är de lika??

//Jenny

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa, speciellt Vilmer och Sixten,
och så sööööta..

Kram

E

Anonym sa...

Hejsan hej!!
Klart som korvspad att du kan ha lugg!!! Du är ju söt i vilket som!!!
kram på dig!!

Anonym sa...

Jag tycker Vilmer och Sixten är lika. Men lika söta är de alla 3!

Jag kan inte ha lugg för mitt hår böjer sig åt olika håll - högersidan utåt och vänstersidan inåt. Men har du inte såna problem tycker jag absolut du ska pröva lugg! Det är snyggt! :-)

MOM sa...

Klart du ska testa... det växer ju alltid ut eller hur ;-)

Kramar
Monkan