onsdag 29 oktober 2008

Ladies Night!

Ikväll ska jag på galaj: Ladies Night i Kristianstad! Inte det som man kanske tänker på först, med Stenmark i spetsen. Nä, detta e nåt helt annat. Vet inte riktigt själv,så jag får återkomma i ämnet imorgon.

Igår gick jag på kudd- och gardinjakt. Hittade inte de gardinerna jag ville ha (SÅ svårt när man vet exakt hur de ska se ut i huvet!) så jag impulsköpte ett par lila, skitfula som ska tillbaka IDAG.
Kuddarna är jag dock helnöjd med!

FÖRE:



EFTER (observera att gardinerna ska lämnas tillbaka!!!):




Måste ändå till stan idag i ett annat ärende, så då passar jag på att byta gardinerna. HUR ska det gå att åka till stan själv med alla tre kidsen??? Hoppas de skärper sig och är snälla mot sin mor...

//Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt snyggt!
Gillar både mattan och kuddarna.

Anonym sa...

Jättesnygga kuddar, mysigt! :)