fredag 17 oktober 2008

HJÄLP!


ALLA barn i huset är sjuka och jag går på knäna! Jag fick åka till akuten med Sixten i går eftermiddag eftersom han bara gråtit hela dagen och sammanlagt ätit ungefär 100 ml sedan 02:30 natten mellan onsdag och torsdag. Doktorn konstaterade att han var väldigt röd i halsen och att han drabbats av ett virus. Förkyld, alltså. Inatt har han varit uppe och skrikit en kvart per timme och jag är SÅ trött. Gustav och Vilmer skulle egentligen varit på dagis, men de är febriga och hostiga de också så här är det livat!
Nån som vill byta dag med mig?!

Hittade en cool tävling på Soffans blogg, HÄR. Webshoppen Lollopard har sjukt mycket snygga grejer, och jag skulle gärna vinna ALLT! :-)

//Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh nej, vad jobbigt!!!
håll ut i sjukstugan och sätt de stora framför nån film så ni överlever dagen...Krya på er!

Anonym sa...

Usch vad jobbigt! Hoppas ni kryat på er nu!!