söndag 28 september 2008

Operation rensning avklarad.

Huvva, vad mycket grejer en liten morfar lämnar efter sig! Men nu är det mesta tömt, bara städning och lite skräp kvar. Fick med oss lite minnesgrejer hem, mest foton och några bonader mormor gjort som man inte kan slänga. Lite "nya" grejer hänger på våra väggar idag. :)
Sixten lämnades hos farmor och hade haft det SÅ bra hela dagen. Det tror jag, han blev säkert riktigt bortskämd! :) Farmor hade haft så mysigt med lillebror hela dagen, hon ser nu fram emot nästa gång hon får passa. Skönt!

Vi hann med en runda bland karusellerna på marknaden också (jo, det FANNS karuseller) och på en mysig liten italiensk restaurang åt vi lunch. Det blev en lyckad dag!
När vi kom hem igen fick vi gäster och vi lagade middag tillsammans. När klockan var 1:00 satt de fortfarande kvar och pladdrade och jag KÄMPADE verkligen för att hålla mig vaken! Inget fel alls på sällskapet, men det hade varit en tuff dag. Det tar på krafterna att gå igenom en massa grejer som man har så mycket minnen kopplat till. Tänkte på mormor hela dagen igår och ju mer jag tänker på henne, desto mer saknar jag henne. Hon är, och kommer alltid att vara, min stora idol.

Här har vi precis klivit ur bilen efter en långtråkig bilresa till gammelmorfars lägenhet:

Gustav & Vilmer sorterar grejer:


Karusellåkning:



Gustav & mormor på restaurang:

Jag och Ville:

Ville (alias Paris Hilton):

//Jenny

Inga kommentarer: