lördag 20 september 2008

Längesen!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Har liksom inte hänt speciellt mycket alls att skriva om! Jag har i och för sig hunnit med att hälsa på på mitt arbete, det var kul! Fastän arbetskamraterna var stressade av mycket jobb tog de sig tid att fika och prata. Blev lite sugen på att börja jobba, men det får dröja lite till!

Igår var vi hos några kompisar och åt pizza (usch, det har blivit för mycket skräpmat nu ett tag...). Vi var 8 vuxna och 7 barn och ljudvolymen var H-Ö-G. Jag fick akut skallebank och vi åkte hem vid åtta-tiden. Somnade med Sixten i famnen i soffan när klockan var 20:30, när Adde väckte mig var det bara att gå raka vägen i säng. Inatt har jag sovit i 11 timmar och idag är jag betydligt piggare! Kan ju kanske även bero på att jag nyss intagit 2 TREO och en halv kanna kaffe... Har ju blivit värsta kaffe-tanten sedan jag gick på mammaledighet, är helt beroende... Inte bra. Kanske var det därför jag fick sådan huvudvärk igår, drack bara kaffe på morgonen. Jobbigt!


Ikväll ska jag och Adde vara barnlediga! Vi ska ut med Addes nya jobb och bowla och käka middag. Har redan ordnat skjuts till bowlinghallen och beställt taxi hem. Det ska bli trevligt! Jag är riktigt dålig på att bowla, men middagen ser jag fram emot! :)

//Jenny

Inga kommentarer: