onsdag 13 augusti 2008

Stora sko-köpar-dagen!

Tror ni kidsen klarar hösten med dessa skor?! Håll tummarna för det!


Handlade barnskorna i affären där man får det tredje paret på köpet. Perfekt, för då får man alltid ett par gummistövlar helt gratis! Jag brukar ta gummistövlar, för det behövs ju både hemma och på dagis. Varje gång när jag byter storlek på stövlarna på dagis så får jag hem ett par som är som nya (knappt använda alls) i en för liten storlek... Snacka om att man handlar i onödan. Då känns det ju bättre att de inte kostar nåt! :)

Hittade ett par supersköna till mig själv också:


Hoppas vi slipper skav...

På lördag ska vi ta en liten tur med husvagnen, är det tänkt. Vi ska på kräftskiva hos ett par kompisar och då tar vi husvagnen med oss. För att slippa åka hem när barnen blir trötta vid nio-tiden så somnar de gott i husvagnen och vi tar babyvakten med oss och kan fortsätta festen utan kidsen. :) Sen kör vi hem med barnen sovandes i den. Nä, det gör vi såklart inte, vi sover också över. :)



//Jenny

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste också ge mej iväg på en sko-köpar-runda!! Skopunkten har höjt priserna nu va har jag för mej? Förut kostade stövlarna 49:- då va det ÄNNU bättre!! kram