måndag 7 april 2008

Vilken härlig dag!

Nu har vi varit på Väla! Så himla roligt har vi haft! Tack Monkan & Soffan för en uppiggande shoppingdag!
09:10 hämtade de mig, hemma var vi igen klockan 20:00, så vi har verkligen haft en heldag. Vi var inne i nästan varenda affär, förutom Systembolaget och djuraffären. :) Till och med en sväng på Ikea hann vi med!
Så här blev inköpen under denna dag:

-Jeansklänning.
-Två linnen (svart & vitt).
-Grönt längre linne.
-Grå tunika med svarta broderier.
-Blå & röd tunika med korta ärmar.
-Väska (som jag höll på att dö när jag såg - var TVUNGEN att köpa).
-4 t-shirts & kalsonger (till barnen!).
-Två krukväxter (Plast-"bollar" på stam, Hemtex).
-Grön kudde (köpte 2 sist vi var på Ikea, men ville ha 3!)
-Gardinstång med hållare.
-8 blockljus.
-Plastglas i regnbågens alla färger.


Jag är helnöjd med shoppingen och känner mig nog ganska mätt på affärer nu på ett tag! :)
Till lunch åt vi potatis på Grafitti och till eftermiddagskaffet blev det kakor av alla slag (vaniljbulle, blåbärspaj och chokladboll).
Ska bli kul & se om jag kommer ur sängen imorgon bitti, är ganska mör i kroppen...

//Jenny

2 kommentarer:

MOM sa...

Tack själv för en härlig dag. Mea var vaken när jag kom hem så jag gick upp för att lägga henne och sedan sov jag till imorse.

Hur är det med fötterna idag??

Kram
Monkan

Ann-Sofie sa...

Tack för en härlig dag vännen! Så kul vi hade!
Hur är det med dig idag? Kom du upp ur sängen?
Kram