torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag! :)


Aaah! Solen lyser och klockan är inte mer än 07:40! Är det månne våren som kommer...?

Kallt (-2,5 grader) och krispigt i luften och inte ett moln på himlen. Nu hoppas jag att alla elaka förkylningsbaciller DÖR.

Igår träffade jag mina väninnor Soffan & Monkan, och som vanligt hade vi mycket att prata om! :) Monkan bjöd in oss på god middag med långt eftersnack. Jag somnade som en sten när jag kom hem igen vid 22:30-tiden.

Halvt bedövad kände jag mig när klockan ringde i morse (05:40). Ungefär samtidigt kom Gustav upp, han hade gjort en alla hjärtans dag-present till mig... I TV-rummet hade han puttat undan vårt tunga soffbord (helt själv!) och rullat ett lakan (stort som till vår dubbelsäng) som till en stor rulle, format rullen som ett hjärta och lagt på mattan... Åh, jag blev rörd. "Ha den äran" sade han till mig. I morgonrufsigt hår och endast iförd kalsonger fick han mitt hjärta att smälta, lille G.

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Åh gulle Gustav! Förstår att du blev rörd.
Visst hade vi trevligt igår!
kram

Anonym sa...

Oj, vad fint du fått det redan på din blogg. Känns lite förvirrat det här ännu så länge.

men tack själv för igår, var ju supermysigt som vanligt.

Kramar
Monkan